Minőségirányítás2024-05-10T11:24:32+02:00

Minőségirányítás

A Minőségirányítási szervezet az általános rektorhelyettes közvetlen irányításával ellátja a minőségirányítási rendszer eljárásokkal szabályozott működésének teljes körű felügyeletét, a minőségügyi dokumentációk rendszeres ellenőrzését, az intézményi stratégiai terv és az éves minőségügyi terv véleményezését, megvalósításának monitorozását, a minőségirányítási rendszerkoordinátorok, valamint a minőségirányítási megbízottak munkájának irányítását.

A szervezet biztosítja a belső auditok ütemezését, szervezését, a javító és helyesbítő intézkedések végrehajtatását, ellenőrzését, a tanúsító szervezet által végzett auditok előkészítését, közreműködést a tanúsító által végzett auditokon, az értékelések feldolgozását, a vezetőség által indított fejlesztési, hibafeltáró intézkedések irányítását.

  • +36 (1) 666-5722

Hírek, események

Audit észrevételek 2016

Az alábbi dokumentumban bemutatásra kerülnek azok az észrevételek, amelyek a 2016-os belső auditok során születtek. Megtalálhatók az átvételre javasolt “jó egyetemi gyakorlatok”, a vizsgált területekkel kapcsolatos fejlesztési javaslatok, valamint a [...]

ISO 9001 audit – TÜV Auditjelentés

Az alábbi dokumentumban bemutatásra kerülnek azok az észrevételek, amelyek a 2016-os külső auditok során születtek. TÜV ISO9001 Auditjelentés 2016

Minőségfejlesztési program 2016

Az Óbudai Egyetem az intézmény működésének folyamatait, beleértve a vezetési, tervezési, ellenőrzési, mérési, értékelési és fogyasztóvédelmi feladatok végrehajtását, az oktatók hallgatói véleményezésének rendjét az MSZ EN ISO 9001:2009 szabvány szerint [...]

Vezetőségi felülvizsgálat 2016

Lezajlott az egyetemen a 2016-os évi vezetőségi felülvizsgálat, amelyen az EVT áttekintette a 2015-ös évi tervek és célok megvalósulását, valamint elfogadásra kerültek a 2016-évre tervezett minőségügyi fejlesztések. A minőségirányítási koordinátorok [...]

Végzős hallgatók elégedettség mérése 2015

Minden záróvizsga alkalmával fel kell mérni a végzős hallgatók elégedettségét. A megkérdezés előnye, hogy a végzettek élményei még frissek, viszont már nincs meg az a függelmi viszony, ami egy esetleges [...]

Frissítve: 2024.05.10.
Go to Top