Minőségirányítás2024-05-10T11:24:32+02:00

Minőségirányítás

A Minőségirányítási szervezet az általános rektorhelyettes közvetlen irányításával ellátja a minőségirányítási rendszer eljárásokkal szabályozott működésének teljes körű felügyeletét, a minőségügyi dokumentációk rendszeres ellenőrzését, az intézményi stratégiai terv és az éves minőségügyi terv véleményezését, megvalósításának monitorozását, a minőségirányítási rendszerkoordinátorok, valamint a minőségirányítási megbízottak munkájának irányítását.

A szervezet biztosítja a belső auditok ütemezését, szervezését, a javító és helyesbítő intézkedések végrehajtatását, ellenőrzését, a tanúsító szervezet által végzett auditok előkészítését, közreműködést a tanúsító által végzett auditokon, az értékelések feldolgozását, a vezetőség által indított fejlesztési, hibafeltáró intézkedések irányítását.

  • +36 (1) 666-5722

Hírek, események

Motivációs felmérés eredményei 2018

A Diplomás Pályakövető Rendszer során felmérjük a jelenlegi hallgatóink motiváltságát, megkérdezzük, hogy mit várnak el a választott szakjukkal kapcsolatban a munkaerőpiacon. Az idei évben a felmérés kiegészült a patronáló tanári [...]

Záróvizsgázó hallgatók elégedettség mérése 2018

Minden záróvizsga alkalmával fel kell mérni a végzős hallgatók elégedettségét. A megkérdezés előnye, hogy a végzettek élményei még frissek, viszont már nincs meg az a függelmi viszony, ami egy esetleges [...]

Egyetemi közgyűlés 2018

2018. április 16-án zajlott le – az Óbudai Egyetem Felsőoktatási Dolgozók Szakszervezete Bizottságával és az Óbudai Egyetem Közalkalmazotti Tanácsával egyetértésben – az Egyetemi Közgyűlés . Ez alkalomból a Minőségirányítási Központ [...]

Munkatársi elégedettség mérés 2018-ban

2018-ban is sorra került az egyetem munkatársainak elégedettségére vonatkozó felmérés. Reményeink szerint a felmérés eredménye megfelelő segítséget fog nyújtani az egyes szervezeti egységek vezetőinek a munkatársakhoz kapcsolódó fejlesztések kidolgozásához, illetve [...]

Marketing felmérés 2017

Az előző évek gyakorlatának megfelelően az őszi marketing felmérés keretében 2015-ben is értékelték az első évfolyamos hallgatók az egyetem marketing tevékenységét. A felmérés célja, hogy információkkal szolgáljon az egész intézmény, [...]

Frissítve: 2024.05.10.
Go to Top