Minőségirányítás2024-05-10T11:24:32+02:00

Minőségirányítás

A Minőségirányítási szervezet az általános rektorhelyettes közvetlen irányításával ellátja a minőségirányítási rendszer eljárásokkal szabályozott működésének teljes körű felügyeletét, a minőségügyi dokumentációk rendszeres ellenőrzését, az intézményi stratégiai terv és az éves minőségügyi terv véleményezését, megvalósításának monitorozását, a minőségirányítási rendszerkoordinátorok, valamint a minőségirányítási megbízottak munkájának irányítását.

A szervezet biztosítja a belső auditok ütemezését, szervezését, a javító és helyesbítő intézkedések végrehajtatását, ellenőrzését, a tanúsító szervezet által végzett auditok előkészítését, közreműködést a tanúsító által végzett auditokon, az értékelések feldolgozását, a vezetőség által indított fejlesztési, hibafeltáró intézkedések irányítását.

  • +36 (1) 666-5722

Hírek, események

Végzős hallgatók elégedettség mérése 2017

Minden záróvizsga alkalmával fel kell mérni a végzős hallgatók elégedettségét. A megkérdezés előnye, hogy a végzettek élményei még frissek, viszont már nincs meg az a függelmi viszony, ami egy esetleges [...]

Minőségfejlesztési program 2017

Az Óbudai Egyetem működésének folyamatait az MSZ EN ISO 9001:2009 szabvány szerint, az éves minőségfejlesztési programban megfogalmazottak szerint fejleszti. A Minőségfejlesztési program tartalmazza a 2016-os év minőségfejlesztési tevékenységek értékelését, valamint [...]

Dokumentumváltozás 2017. február

A 2017 január-februári minőségirányítási dokumentumok (kézikönyv, eljárások) változásainak rövid összefoglalója. Dokumentumváltozás 2017. február

Végzős hallgatók elégedettség mérése 2016

A záróvizsgák alkalmával felmérjük a végzős hallgatók elégedettségét. A megkérdezés előnye, hogy a végzettek élményei még frissek, viszont már nincs meg az a függelmi viszony, ami egy esetleges félelemből adódó [...]

Fizetéssel kapcsolatos tapasztalatok, elvárások – DPR 2016

A Diplomás Pályakövető Rendszer keretében az 1-3-5 éve végzettek és az aktív hallgatók fizetéssel kapcsolatos tapasztalatait, elvárásait is megkérdeztük 2016 májusában. DPR – Fizetéssel kapcsolatos tapasztalatok és elvárások 2016

Frissítve: 2024.05.10.
Go to Top