Infokommunikációs területen is gyakorlatot szerezhetnek a hallgatók
Együttműködési megállapodást kötött az Óbudai Egyetem nevében Prof. Dr. Kovács Levente rektor és a Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. részéről Dr. Kovács Zoltán vezérigazgató június 17-én. Az intézmény és a társaság ezzel megalapozta a közös kutatások és képzések, a közös pályázati tevékenységek, valamint a közös szakmai rendezvények és konferenciák szervezésének lehetőségét is.
Egyetemi előadások megtartását tervezzük digitális témában, és társaságunk tevékenységi köre szempontjából releváns képzési gyakorlatot biztosítunk a hallgatók számára. Továbbá, sok egyéb mellett konzulensi támogatást biztosítunk szakdolgozataikhoz – fejtette ki Dr. Kovács Zoltán.
A partnerség megalapozza a közös kutatások és képzések, a közös pályázati tevékenységek, valamint a közös szakmai rendezvények és konferenciák szervezésének, illetve szakmai gyakorlatra is kiterjedő lehetőségét is.
A NISZ ZRT.-ről
A NISZ Zrt. a hazai államigazgatási szektor vezető infokommunikációs szolgáltatója, amely országszerte közel 300 intézménynek nyújt professzionális infokommunikációs szolgáltatásokat. A társaság az alapvető hang- és adatszolgáltatásoktól kezdve, a komplex virtuális magánhálózatok kialakításán át a felhőalapú megoldások és alkalmazások fejlesztéséig, a legújabb technológiákat ötvözi szakemberei tudásával és üzemelteti a magyar állam legbiztonságosabb, kritikus fontosságú informatikai infrastruktúráit. Legnagyobb megrendelői államigazgatási szervek és országos hatáskörű intézmények, de gazdálkodó szervezetek, vállalkozások és magánszemélyek is igénybe veszik egyes szolgáltatásait. A kormányzati távközlési és információtechnológiai szolgáltatások üzemeltetésében szerzett évtizedes tapasztalataira támaszkodva, a NISZ Zrt. kiemelt célja, hogy elősegítse a felhasználók hozzáférését a korszerű e-ügyintézési megoldásokhoz.
A Nemzeti Digitalizációs Stratégia megvalósításának kiemelt szereplőjeként a NISZ Zrt. küldetése, hogy korszerű fejlesztésekkel támogassa a magyar társadalom digitalizációját, biztonságosan üzemeltesse az állam kritikus fontosságú infokommunikációs rendszereit és elősegítse az elektronikus közigazgatási szolgáltatások széleskörű használatát. A társaság fejleszti és üzemelteti az Ügyfélkaput és a 1818 Közigazgatási Ügyfélvonalat is.