Virtuális Online marketing konferencia 2021

A Keleti Károly Gazdasági Kar a kor kihívásainak megfelelően 2021. február 2-án virtuális Online marketing konferenciát szervezett a szakma elismert előadóinak részvételével. Az esemény célja az volt, hogy a hallgatók gyakorlatorientált oktatás keretében a lehető legaktuálisabb piaci ismereteket szerezzenek. Az online marketing egy folyamatosan megújuló, rendkívül innovatív terület, ezért különösen fontos, hogy a hallgatók a releváns piaci tudást gyakorlati szakemberek bevonásával sajátíthassák el.



A konferencia elnöke és szervezője Dr. Kelemen-Erdős Anikó, szakmai támogatója Dr. Kiss Mariann volt. Az előadássorozatot Dr. habil. Garai-Fodor Mónika, a kar dékánja nyitotta meg.

Az előadók között szerepelt Ihász Ingrid, a Programmatic Pro csoport alapítója, aki 15 éves tapasztalattal rendelkezik az online hirdetési iparágban. Piacvezető vállalatoknál dolgozott ügynökségi és kiadói oldalon egyaránt, jelenleg a programmatic médiaértékesítéssel foglalkozó HOPPex ügyvezetője. Az egyik legrégebbi szakmai blogger, rendszeres előadó marketing témájú konferenciákon és képzéseken.

Prezentációt tartott Klausz Melinda, közösségi média szakértő, aki a Pannon Egyetem Számvitel Tanszékén végezte el a doktori iskolát, pályafutását újságíróként már a középiskolás évei alatt kezdte, később alapítója volt az egyetemi rádiónak is. Online marketinggel már szintén legalább másfél évtizede foglalkozik. Több sikerkönyv szerzője, többek között ő írta a „Facebook, YouTube, Wikipédia és társaik”, a „Közösségi média nagykönyvét” és a „Megosztok, tehát vagyok” című köteteket. Számos előadást tart online marketing témában, de több alkalmazást, illetve kiterjesztett valóság alapú fesztiválkiadványt is készített.

Előadást tartott Damjanovich Nebojsa, aki 20 éve dolgozik online marketing tanácsadóként és trénerként. Az E-mail marketing ügynökség alapítója és vezetője. 15 éve vendégelőadója a Corvinus Egyetemnek és az Edutus Egyetemnek, szakmai konferenciák rendszeres előadója, több könyv és cikk szerzője. Ő írta az Online marketing alapoktól felsőfokig című könyvsorozat két kötetét E-mail marketing, illetve Keresőmarketing címmel.

A meghívottak között szerepelt Bánki Tamás internet tanácsadó és tréner, akinek a Linkedin a szakterülete. Tanulmányait a Kürt Akadémián, a Corvinus Egyetemen, valamint a Pécsi Tudományegyetem végezte. Vállalati tanácsadóként és a felsőoktatásban oktatóként is aktív szerepet vállal, Linkedin-nel kapcsolatos blogja és podcastje kiemelt jelentőségű a szakmában.

Előadóként szerepelt Dr. Ling László független nemzetközi tanácsadó, tréner és coach. Évekig orvosként dolgozott, célja segíteni az embereknek abban, hogy kommunikációjuk hatékonyságát fokozzák és vezetői képességeiket tovább fejlesszék. A világ számos országban vezet programokat.

Az Óbudai Egyetem hallgatója Dávid Ádám, a Kiszervezett Marketing alapítója is lehetőséget kapott arra, hogy előadást tartson, aki tanulmányai mellett tíz fős csapatával azon dolgozik, hogy a magyarországi kis- és középvállalatok online marketingjét egy magasabb szintre emeljék. Három főbb területre koncentrálva végzi tevékenységét. Weboldalakkal, webshopokkal, social media kampányokkal és Google hirdetésekkel foglalkozik.

Peller Kevin, az Óbudai Egyetem frissdiplomásaként már másfél éve a SEOStrategia.hu munkatársa. Számos hazai webáruház és vállalati weboldal keresőoptimalizálásán dolgozik, tapasztalatokat szerzett a keresőmarketing határterületein, mint például a Google My Business (Google Cégem), vagy a közösségi média oldal optimalizáció területén.

Ferge Balázs SEO szakértő, a „Bevételnövelés SEO-val” című könyv szerzője is prezentált az előadássorozaton. Munkája során több száz weboldalt elemzett és optimalizált annak érdekében, hogy növelje webáruházakon, illetve vállalati weboldalak hatékonyságát.

A konferencián a hallgatók és oktató kollégák első kézből ismerhették meg a figyelem szerepét a mindennapok és a tárgyalások során a közösségi média jelentőségét, eszközeit, a weboldal tervezés és optimalizálás főbb elveit, a webshop üzemeltetés alapjait, az e-mail marketing működtetésének lehetőségeit, valamint a programmatic hirdetési módszert.
Frissítve: 2021.04.16.

Legfrissebb cikkek