Elkezdődött a felsőoktatási felvételi ügyintézési időszaka
A felsőoktatásba jelentkezők már elérhetik az ügyintézési funkciókat a felvi.hu honlapon, az E-felvételi rendszerében. Minden felvételiző ellenőrizheti és módosíthatja adatait, pótolhatja az esetleg még hiányzó dokumentumokat, illetve egy alkalommal az eredeti jelentkezési sorrendjét is megváltoztathatja.
A felvételizők az E-felvételiben azt is nyomon követhetik, hogy az egyes jelentkezési helyeiken – a pillanatnyilag rendelkezésre álló, igazolt eredmények alapján – éppen hány pontjuk van. Az adatok folyamatosan frissülnek. Mindenkinek érdemes tehát használnia a felületet akkor is, ha semmit sem kell módosítania. A fontos információt tartalmazó üzenetek (pl. a hiánypótlási felszólítás) a központi felvételi nyilvántartásban szereplő e-mail-postafiókokba is megérkeznek.
A 2020. május-júniusi érettségi eredményeket igazoló bizonyítványt vagy tanúsítványokat – hasonlóan a korábban (2006. január 1. után) megszerzett érettségi eredményeket igazoló dokumentumokhoz és a 2003. január 1. után szerzett nyelvvizsga-bizonyítványokhoz – nem kell feltölteni a rendszerbe. Ha azonban a felvételiző a jelentkezési határidő után kapja meg a nyelvvizsga-bizonyítványát, úgy annak adatait meg kell adnia a felületen a nyelvvizsga-bizonyítvány adatait.
A jelentkezési sorrend módosítására vagy a jelentkezési határidőig megjelölt jelentkezési helyek visszavonására legkésőbb 2020. július 9-ig, egyetlen alkalommal van lehetőség az E-felvételi Sorrendmódosítás menüpontjában. A változtatások az elküldött kérelmek feldolgozása után jelennek meg az ügyintézési felületen. A benyújtott kérelmek státusza az E-felvételi Kérelmek menüpontjában ellenőrizhető.
Oktatási Hivatal