Marketing Kutatóműhely
A kutatóműhely igyekszik a vállalatok jelen problémáinak és jövőbeni kihívásainak ismeretében olyan témákat kutatni, melyek a gazdálkodó szervezetek tevékenységének hosszú távú sikerességéhez hozzájárulhatnak. A marketing témaköre –természeténél fogva- lehetőséget nyújt a gyakorlatias megközelítésre, konkrét problémák megoldásának kutatására. Ráadásul az on-line eszközök és on-line elérés robbanásszerű növekedése a hagyományos marketingkommunikációs eszköztárat is át- és felülírja, így itt napról napra születnek új megoldások.
A kutatási témáink – a teljesség igénye nélkül
- Értékesítés-ösztönzési eszközök alkalmazásának kihívásai
- Környezetbarát termékek piaci sikerességének vizsgálata
- Környezetbarát fogyasztói szegmens azonosítása
- Értékesítési személyzettel szemben támasztott kompetenciaelvárások vizsgálata, ezen belül a pályakezdőkkel szembeni,
- Levelezős hallgatók észlelt kompetencia-elvárásainak vizsgálata
- Árazási technikák
- Új termék piaci bevezetésének nehézségei
- On-line marketing eszközök alkalmazása, hatékonyságának vizsgálata
- Keresőoptimalizálás eszköztára és hatékonyságának vizsgálata
- Social media kampányok sikerességének vizsgálata
- Referenciaszemélyek alkalmazása kommunikációs kampányokban.
A SZERVEZET MUNKATÁRSAI
Név
Tisztség
tudományos műhely vezetője