Minőségirányítás2024-05-10T11:24:32+02:00

Minőségirányítás

A Minőségirányítási szervezet az általános rektorhelyettes közvetlen irányításával ellátja a minőségirányítási rendszer eljárásokkal szabályozott működésének teljes körű felügyeletét, a minőségügyi dokumentációk rendszeres ellenőrzését, az intézményi stratégiai terv és az éves minőségügyi terv véleményezését, megvalósításának monitorozását, a minőségirányítási rendszerkoordinátorok, valamint a minőségirányítási megbízottak munkájának irányítását.

A szervezet biztosítja a belső auditok ütemezését, szervezését, a javító és helyesbítő intézkedések végrehajtatását, ellenőrzését, a tanúsító szervezet által végzett auditok előkészítését, közreműködést a tanúsító által végzett auditokon, az értékelések feldolgozását, a vezetőség által indított fejlesztési, hibafeltáró intézkedések irányítását.

  • +36 (1) 666-5722

Hírek, események

Záróvizsga Bizottsági Elnökök véleménye 2015

A záróvizsgák alkalmával a záróvizsga bizottsági elnökök értékelik a hallgatók tudása mellett a képzés szinvonalát is. Az értékelés kitér a szakmai tartalomra, illetva a hallgatók felkészültségére is. A visszajelzések segítik [...]

Elérhetők az új minőségirányítási szabványok

Megérkeztek az új minőségirányítási rendszerrel kapcsolatos szabványok! Kérünk minden érintettet, hogy az oktatáshoz, illetve az irányítási rendszer fejlesztéséhez már az új szabványban leírtakat alkalmazzák. Az elérhető szabványok a következők: MSZ [...]

Audit észrevételek 2015

Az alábbi dokumentumban bemutatásra kerülnek azok az észrevételek, amelyek a 2015-ös belső auditok során születtek. Megtalálhatók az átvételre javasolt „jó egyetemi gyakorlatok”, a vizsgált területekkel kapcsolatos fejlesztési javaslatok, valamint a [...]

Minőségfejlesztési stratégia 2016-2020 közötti időszakra

Az Óbudai Egyetem minőségfejlesztési stratégiájának célja, hogy meghatározza 2016-2020 közti időszakban az egyetem célkitűzéseinek elérését támogató minőségirányítási feladatok rendszerét. A stratégia alapjai: az egyetem Intézményfejlesztési Terve, az ISO 9001-es szabvány [...]

Marketing felmérés 2015

Az előző évek gyakorlatának megfelelően az őszi marketing felmérés keretében 2015-ben is értékelték az első évfolyamos hallgatók az egyetem marketing tevékenységét. A felmérés célja, hogy információkkal szolgáljon az egész intézmény, [...]

Frissítve: 2024.05.10.
Go to Top