Minőségirányítás2024-05-10T11:24:32+02:00

Minőségirányítás

A Minőségirányítási szervezet az általános rektorhelyettes közvetlen irányításával ellátja a minőségirányítási rendszer eljárásokkal szabályozott működésének teljes körű felügyeletét, a minőségügyi dokumentációk rendszeres ellenőrzését, az intézményi stratégiai terv és az éves minőségügyi terv véleményezését, megvalósításának monitorozását, a minőségirányítási rendszerkoordinátorok, valamint a minőségirányítási megbízottak munkájának irányítását.

A szervezet biztosítja a belső auditok ütemezését, szervezését, a javító és helyesbítő intézkedések végrehajtatását, ellenőrzését, a tanúsító szervezet által végzett auditok előkészítését, közreműködést a tanúsító által végzett auditokon, az értékelések feldolgozását, a vezetőség által indított fejlesztési, hibafeltáró intézkedések irányítását.

  • +36 (1) 666-5722

Hírek, események

Végzős hallgatók elégedettség mérése 2011

Minden záróvizsga alkalmával fel kell mérni a végzős hallgatók elégedettségét. A megkérdezés előnye, hogy a végzettek élményei még frissek, viszont már nincs meg az a függelmi viszony, ami egy esetleges [...]

Minőségfejlesztési program 2011

Az Óbudai Egyetem az intézmény működésének folyamatait, beleértve a vezetési, tervezési, ellenőrzési, mérési, értékelési és fogyasztóvédelmi feladatok végrehajtását, az oktatók hallgatói véleményezésének rendjét az MSZ EN ISO 9001:2009 szabvány szerint [...]

Záróvizsga Bizottsági Elnökök véleménye 2010

A minőség megítélése szempontjából a záróvizsga, mint értékelendő szempont – ellenőrzési pont – jelenik meg. Ennek megfelelően a záróvizsga elnökök rendszeresen elmondják véleményüket a szakmai tartalomról, valamit a hallgatók felkészültségéről. [...]

DPR kutatási tanulmány – 2010. május-június

A hallgatói motiváció felmérés célja, hogy információt gyűjtsünk aktív hallgatóink és miként tervezik jövőjüket. Ehhez kívánjuk a képzést és a jövőbeli kapcsolattartást jobbá tenni. A végzett hallgatók felmérése során a [...]

Marketing felmérés 2010

Az őszi félévben minden évben felmérjük az első évfolyamos hallgatók véleményét arról, hogy milyennek ítélik meg az egyetem marketing tevékenységét. A felmérés eredménye remélhetőleg hasznos információkkal szolgál az egész intézmény, [...]

Frissítve: 2024.05.10.
Go to Top