Minőségirányítás2024-05-10T11:24:32+02:00

Minőségirányítás

A Minőségirányítási szervezet az általános rektorhelyettes közvetlen irányításával ellátja a minőségirányítási rendszer eljárásokkal szabályozott működésének teljes körű felügyeletét, a minőségügyi dokumentációk rendszeres ellenőrzését, az intézményi stratégiai terv és az éves minőségügyi terv véleményezését, megvalósításának monitorozását, a minőségirányítási rendszerkoordinátorok, valamint a minőségirányítási megbízottak munkájának irányítását.

A szervezet biztosítja a belső auditok ütemezését, szervezését, a javító és helyesbítő intézkedések végrehajtatását, ellenőrzését, a tanúsító szervezet által végzett auditok előkészítését, közreműködést a tanúsító által végzett auditokon, az értékelések feldolgozását, a vezetőség által indított fejlesztési, hibafeltáró intézkedések irányítását.

  • +36 (1) 666-5722

Hírek, események

Marketing felmérés 2013

Az őszi marketing felmérés keretében idén 2013-ban is értékelték az első évfolyamos hallgatók az egyetem marketing tevékenységét. A felmérés célja, hogy információkkal szolgáljon az egész intézmény, illetve a karok marketing [...]

DPR – motivációs felmérés nyertesei 2013

Az elmúlt évekhez hasonlóan az idei tavaszi félévben is megkérdeztük az aktív hallgatóinkat arról, milyennek látják a jövőt az eddig megszerzett ismeretek birtokában. A válaszadásra különböző nyereményekkel ösztönöztük a hallgatókat, [...]

Végzett hallgatók felmérése a DPR rendszer keretében 2012

A Diplomás Pályakövető Rendszerben az egyik leghangsúlyosabb elem, hogy megvalósuljon a hallgatók követése a diplomaszerzés után. A különböző időszakokban elvégzett felmérések alkalmasak arra is, hogy trendeket állítsunk fel, illetve pontosabb [...]

Motivációs felmérés eredményei 2012

A Diplomás Pályakövető Rendszer egyik eleme az, hogy felmérjük a jelenlegi hallgatóink motiváltságát, és megkérdezzük, hogy mit várnak el a választott szakjukkal kapcsolatban a munkaerőpiacon. Ez a felmérés a kialakítását, [...]

Marketing felmérés 2012

Az előző évek gyakorlatának megfelelően az őszi marketing felmérés keretében 2012-ben is értékelték az első évfolyamos hallgatók az egyetem marketing tevékenységét. A felmérés célja, hogy információkkal szolgáljon az egész intézmény, [...]

Frissítve: 2024.05.10.
Go to Top