Minőségirányítás2024-05-10T11:24:32+02:00

Minőségirányítás

A Minőségirányítási szervezet az általános rektorhelyettes közvetlen irányításával ellátja a minőségirányítási rendszer eljárásokkal szabályozott működésének teljes körű felügyeletét, a minőségügyi dokumentációk rendszeres ellenőrzését, az intézményi stratégiai terv és az éves minőségügyi terv véleményezését, megvalósításának monitorozását, a minőségirányítási rendszerkoordinátorok, valamint a minőségirányítási megbízottak munkájának irányítását.

A szervezet biztosítja a belső auditok ütemezését, szervezését, a javító és helyesbítő intézkedések végrehajtatását, ellenőrzését, a tanúsító szervezet által végzett auditok előkészítését, közreműködést a tanúsító által végzett auditokon, az értékelések feldolgozását, a vezetőség által indított fejlesztési, hibafeltáró intézkedések irányítását.

  • +36 (1) 666-5722

Hírek, események

Köpeny felmérés eredménye

Az Óbudai Egyetem vezetése a Felsőoktatási Dolgozók Szakszervezete Óbudai Egyetem Intézményi Szervezete elnöke kezdeményezésére – a Minőségirányítási Osztály közreműködésével – felmérést végzett az oktatói, tanári és kutatói  munkakörben foglalkoztatottak körében a kollektív szerződésben rögzített [...]

Minőségfejlesztési program 2015

Az Óbudai Egyetem az intézmény működésének folyamatait, beleértve a vezetési, tervezési, ellenőrzési, mérési, értékelési és fogyasztóvédelmi feladatok végrehajtását, az oktatók hallgatói véleményezésének rendjét az MSZ EN ISO 9001:2009 szabvány szerint [...]

Szervezeti és Működési szabályzat módosítása

Az Óbudai Egyetem Szenátusa elfogadta a Kancellár által előterjesztett Szervezeti és Működési szabályzat módosítását. Ennek értelmében a Minőségirányítási Iroda mostantól Minőségirányítási Osztályként szerepel a szervezetben, és működését az Intézményfejlesztési Főigazgató [...]

Marketing felmérés 2014

Az előző évek gyakorlatának megfelelően az őszi marketing felmérés keretében 2014-ben is értékelték az első évfolyamos hallgatók az egyetem marketing tevékenységét. A felmérés célja, hogy információkkal szolgáljon az egész intézmény, [...]

Marketing felmérés nyertesei – 2014

Minden tanévben megkérdezzük az újonnan beiratkozott hallgatót, hogy mondják el a véleményüket az egyetem marketing tevékenységéről. A válaszadók között kisorsolásra kerültek a páros gólyabál belépőt, amelyek a november 12-i eseményen [...]

Frissítve: 2024.05.10.
Go to Top