Az ÓE eSport csapata képviseli Magyarországot a V4 regionális bajnokságban

Nagy a készülődés az Óbudai Egyetem e-sport csapatának háza táján. A Magyar E-sport Szövetség (HUNESZ) a V4 országok e-sport szövetségeivel közösen regionális egyetemi bajnokságot rendez február 19-én, amelyre az egyetem cs:go csapata kapott részvételi lehetőséget, mint a HUNESZ együttműködő partnere.

A fiúk – Bak Máté, Bagossy Joel, Kancsal Márk, Kurta Dániel, és Pintér Martin – képviselik Magyarországot a hétvégi versenyen, és ez már önmagában is hatalmas eredmény. Eddig egyik játékosunknak sem volt lehetősége ilyen szintű megmérettetésen részt venni, de mint elmondták, szeretnék a legjobb formájukat hozni, a rajongók előtt bizonyítani. A cél természetesen a győzelem. „Edzés” közben kérdeztük a csapat tagjait.

Hogyan készültök a versenyre?
Bak Máté: elsősorban faceit matchekkel próbálunk gyakorolni, hogy megismerjük egymás játékát. Mellette különböző taktikákat használunk, illetve találunk ki, és természetesen egyénileg is próbálunk gyakorolni, ahogy időnk engedi.
Bagossy Joel: idén januárban tértem vissza, előtte volt egy nagyobb kihagyásom. Amennyi időt bele tudok tenni a játékba, azt DM-el és Faceit-tel töltöm. Csapatszinten faceit meccsekre járunk és egyben mappokon gyakorlunk, hogy fejlesszük a tudásunkat és visszajöjjenek azok a „skillek”, amelyek régen megvoltak.
Kancsal Márk: többen is hosszabb kihagyás után kezdtük újra, ezért egyénileg is készülünk az aim fejlesztésével és a különböző lineupok újratanulásával. Csapatszinten a különböző taktikák kitalálására és gyakorlására, valamint az egymás játékstílusára való ráhangolódásra koncentrálunk, leginkább faceit meccsekkel.
Kurta Dániel: mivel több, mint két éve nem foglalkoztam komolyan a játékkal és a többiek is hosszabb kihagyás után kezdtek el újra játszani a gyakorlásra szánt időnk nagy részét faceit meccsekre szántuk, hogy visszarázódjunk és összeszokjunk, amennyire ez lehetséges ilyen idő alatt.
Pintér Martin: a szabadidőnkből a lehető legtöbbet próbáljuk gyakorlásra és taxolásra fordítani. Mivel még nem játszottunk együtt, túl sok időnk nem volt összeszokni a verseny előtt, ez nem könnyű feladat, de szerencsére napról napra jobban működik a csapatmunka, remélhetőleg ez élesben is látszani fog majd.

Mit jelent számotokra, hogy az egyetemet, Magyarországot képviselhetitek?
Bak Máté: kifejezetten nagy nyomást érzek magamon, mert nem volt lehetőségem ilyen szintű megmérettetésre, ugyanakkor megtisztelőnek is tartom.
Bagossy Joel: számomra nagy öröm, hogy Magyarországot és az Óbudai egyetemet képviselhetem az eseményen. Bízom benne, hogy megbirkózunk a feladattal és jól fogunk teljesíteni a versenyen.
Kancsal Márk: hatalmas megtiszteltetésnek érzem. Mindannyian bízunk benne, hogy a nyomás csak elősegíti majd a jobb koncentrációt.
Kurta Dániel: ugyanezt gondolom. Remélhetőleg nem fogunk leblokkolni, hanem az izgalom megadja a plusz löketet, amire szükségünk lesz.
Pintér Martin: nagy megtiszteltetés mindannyiunknak, hiszen egyikünk sem képviselte még az országot egy ilyen nemzetközi versenyen, talán ez még egy kis pluszt is ad majd a teljesítményünkhöz.

Milyen személyes elvárásokkal indultok?
Bak Máté: szeretném a lehető legjobb formámat hozni, remélem ez elég lesz.
Bagossy Joel: fontosnak tartom, hogy tudjunk csapat szinten játszani, és hogy jó hangulatban teljen a rendezvény.
Kancsal Márk: reméljük, hogy mindvégig megmarad a jó hangulat a csapatban, miközben izgalmas meccseket játszunk, és bízunk benne, hogy többször is győzni fogunk.
Kurta Dániel: szeretném, ha a versenyeken is megmaradna a jó hangulat, és remélem sikerül izgalmakban teli meccseket produkálni a nézők számára.
Pintér Martin: amennyiben mindenki a legjobbat hozza, 1-2 meccset meg is nyerhetünk, és én ezzel már elégedett lennék.

Milyen eredményre, helyezésre számítotok?
Bak Máté: természetesen győzelemre, ha már Magyarország színeiben indulunk, de természetesen a képességeimhez mérten a legjobb helyezést szeretném, illetve egyénileg is szeretnék jól teljesíteni.
Bagossy Joel: nem volt sok időnk felkészülni az eseményre, de a legfontosabb, hogy működjön a kémia közöttünk és boldog perceket okozzunk magunknak és a nézőknek. Természeten a győzelem a cél, de ha végül nem sikerülne, akkor is elégedett lennék, mivel ott lehettünk a rendezvényen, ami már önmagában nagy dolog.
Kancsal Márk: ha jól tudom, az ellenfeleink sokkal tapasztaltabbak, mint mi, ezért nagyon örülnénk, ha meg tudnánk lepni őket és sikerülne minél jobb helyezést elérnünk a legjobb tudásunk szerint.
Kurta Dániel: ellenfeleink sokkal tapasztaltabbak, és összeszokottabbak, ezért jó volna, ha sikerülne meglepni őket, és legjobb tudásunk szerint az élvonalban végezni.
Pintér Martin: tisztában vagyunk azzal, hogy ellenfeleink tapasztaltabbak, akár nagyobb nemzetközi versenytapasztalattal is rendelkeznek. Természetesen ezek tudatában is a lehető legjobb formánkat próbáljuk majd nyújtani és meglepetéseket okozni, de ezzel együtt nem érzem reálisnak, hogy a döntőbe jussunk.

Mit üzentek a szurkolóknak?
Bak Máté: kövessék a twitch közvetítéseket, és szurkoljanak nekünk!
Bagossy Joel: tartsanak velünk, és szurkoljanak nekünk!
Kancsal Márk: reméljük, minél többen támogatnak majd minket és sikerül egy jó eredményt elérnünk!
Kurta Dániel: várunk mindenkit szombaton szurkolni!
Pintér Martin: jó meccsnézést, reméljük, tudunk majd örömet okozni nekik!

 

Szurkoljunk az Óbudai Egyetem e-sport csapatának itt!

A megmérettetés időpontja: 2022. február 19. 13:00 órától.



Magyar E-sport Szövetség - HUNESZ
A Magyar E-sport Szövetség (HUNESZ) azzal az elsődleges céllal alakult 2017-ben, hogy a sportszövetségek mintájára szervezze és edukálja a magyarországi digitális sportéletet. A szövetség céljai között szerepel az egységes fellépés az e-sportért, ennek támogatása, fejlesztése, népszerűsítése, bajnokságok szervezése, etikai és jogi alapok lefektetése, érdekképviselet, valamint egy egészséges, magyar e-sport ökoszisztéma kialakítása. A Magyar E-sport Szövetség teljes jogú tagja a Nemzetközi E-sport Szövetségnek (IeSF) és alapítója az Európai E-sport Szövetségnek, a V4 E-sport Koalíciós Szövetségnek, tagja a World E-sport Consortiumnak és a Global eSports Federation-nak.
Frissítve: 2022.02.21.

Legfrissebb cikkek

Közlemény

2024. december 18.|