A marketing mesterképzésünk a XXI. század üzleti kihívásaira készíti fel a leendő szakembereket. Olyan professzionális és naprakész szaktudással rendelkező üzleti kiválóságok képzését tűzi ki célul, akik egyszerre boldogulnak az üzleti piacok ismerete, a digitalizáció menedzselése vagy éppen a fogyasztói magatartás megértése tekintetében. Alapvetően 4 féléves képzési idővel rendelkezik, de lehetőség van arra is, hogy a hallgatók rövidebb idő alatt, mindössze két félév alatt is oklevelet szerezhessenek. A marketing mesterképzés olyan kompetenciákat kíván fejleszteni a jelentkezőkben, amelyekkel azok még sikeresebb szereplőkké válhatnak az üzleti piacokon. A marketing alapú megközelítés segít megérteni a piaci folyamatokat, illetve a vevői igények változásának mozgatórugóit. Ezekhez erőteljes digitális szemlélet, az agilis szemléletmód és a változások iránti fogékonyság is bekapcsolódik a képzés során.
A végzett hallgatók felkészültek tanulmányaik doktori iskolában történő folytatására.
Különösen ajánlott olyan érdeklődők számára, akik a marketing, a piackutatás, a digitalizáció, az innovációmenedzsment, a modern vezetés, a változáskezelés vagy az ezekhez hasonló területeken szeretnék fejleszteni képességeiket, tudásukat.
Gazdaságtudományok
ELHELYEZKEDÉSI LEHETŐSÉGEK
A szakon végzett hallgatóink képesek lesznek arra, hogy a magánszektor és a közszféra szervezeteiben közép- és felsővezetői posztokat töltsenek be például értékesítési vezető, kereskedelmi vezető, ügyfélkapcsolati vezető, key account menedzser, termékfejlesztési és márkamenedzser, vevőszolgálati vezető, kommunikációs és PR vezető pozíciókban.
Digitális marketing a gyakorlatban, szolgáltatás és márkamenedzsment, Nemzetközi marketing, Termékinnováció és dizájn, Innovációs folyamatok finanszírozása
Innovációmenedzsment