Egy hét, ami összeköt: ÓE Staff Week
Idén is sikerrel tartotta meg a Mobilitási Iroda Staff Week-et május 12-16. között, melyre számos külföldi partnerintézmény képviselője érkezett. Az egyhetes program során a külföldi partnerek bemutatták az általuk képviselt egyetemeket, illetve különféle előadásokon és workshopokon vehettek részt.

A hét sűrű programja egy játékkal kezdődött, amelynek során a résztvevők röviden bemutatkozhattak. Prof. Dr. Maior Enikő rektorhelyettes köszöntötte a vendégeket, majd Prof. Dr. Lazányi Kornélia, a Mobilitási Iroda vezetője mutatta be egyetemünket. A vendégek saját intézményükről tartottak prezentációt, melyet az Óbudai Egyetem karainak bemutatkozása követett.

Prof. Dr. Lazányi Kornélia a későbbiekben tartott előadásából a Pannónia Programot ismerhették meg a résztvevők, majd Variash Kristina mutatta be a nemzetközi hallgatók toborzásának hatékony módszereit. A program részeként az érdeklődők meglátogatták a BARK laboratóriumot és az IT Evolúció kiállítást is.

A székesfehérvári Alba Regia Karon tett látogatáson Dr. Udvardy Péter, Nagyné Dr. Hajnal Éva és Dr. Seebauer Márta mutatta be az intézményt. Szó esett a rövidtávú mobilitási programokról (Blended Intensive Programme – BIP) és a mesterséges intelligencia használatának lehetőségeiről is.

A következő napokban Szabó Brigitta nemzetközi koordinátor tartott nagy sikerű interkulturális tréninget a résztvevők számára, majd minden vendég az általa választott karon folytatott tárgyalásokat a további együttműködési lehetőségekről.
A szakmai programok mellett a szervezők bemutatták Budapest és Székesfehérvár nevezetességeit is a csoportot tagjai számára.
Ezúttal is teljesült a Staff Week célja, hogy a felsőoktatás bizonyos területein dolgozó szakemberek megismerkedjenek egymással, megosszák tapasztalataikat, megismerjék az új trendeket és nem utolsósorban az őket vendégül látó egyetemet.
A program vendégei Németországból, Franciaországból, Romániából, Spanyolországból, Tajvanról, Marokkóból, Kenyából, Tanzániából és Madagaszkárról érkeztek.