Commerce and Marketing

A KÉPZÉSRŐL

A képzés célja kereskedelmi és marketing szaktudással és készségekkel, gazdasági és üzleti ismeretekkel rendelkező gazdasági szakemberek képzése, akik alkalmasak a különböző termékek és szolgáltatások keresletvezérelt beszerzésére és értékesítésére, kis- és középvállalatok kereskedelmi tevékenységének szervezésére és irányítására. Felkészültek tanulmányaik mesterképzésben történő folytatására.

Specializációk:

nemzetközi kereskedelem

online marketing

marketingkommunikáció

KINEK AJÁNLJUK?

Azoknak ajánljuk, akiket érdekel az eladásösztönzés, a kommunikáció, a reklám, az online és offline marketingmegoldások, illetve a hazai és nemzetközi kereskedelem.

KÉPZÉSI TERÜLET

gazdaságtudományok

ELHELYEZKEDÉSI LEHETŐSÉGEK

A szakon szerzett diploma kiváló alapot ad az elhelyezkedésre elsősorban kereskedelem, értékesítés, online és offline marketing, valamint PR területeken.

FŐBB TANTÁRGYAK

SPECIALIZÁCIÓK

KÉPZÉSI SZINT

  • -

KÉPZÉS HELYSZÍNE

  • -

KAR MEGNEVEZÉSE

  • -

KÉPZÉS NYELVE

  • -

MUNKAREND

  • -

FINANSZÍROZÁSI FORMA

  • -

KÉPZÉSI IDŐ

7 félév
nappali munkarend: 2385 óra
levelező munkarend: 735 óra

DUÁLIS/KOOPERATÍV KÉPZÉS LEHETŐSÉGE

Duális képzés lehetősége: A duális képzés az egyetem nappali alapképzéséhez kapcsolódó, az egyetem és valamely cég (gazdasági társaság, vállalat, intézmény) valamint a hallgató szerződéses együttműködésében megvalósuló közös képzés a cég elvárásainak legjobban megfelelő szakemberek kibocsátása érdekében. A duális képzés feltételeit az egyetem és a cég, valamint a cég és a hallgató közötti szerződések tartalmazzák. Kooperatív képzés lehetősége: A kooperatív képzés az egyetem nappali munkarendű alapképzéséhez kapcsolódó, önkéntes kiegészítő gyakorlati modul, amelyben az egyetem és valamely gazdasági társaság, vállalat, intézmény együttműködnek annak érdekében, hogy az egyetemi hallgatók – a képzési célban megfogalmazottak szerint – szakmai gyakorlatot szerezzenek.

KÉRDÉSED VAN A SZAKKAL KAPCSOLATBAN?

info [at] kgk [dot] uni-obuda [dot] hu

Brief Course Description/Objective

The aim of the training is to train economic professionals with commercial and marketing expertise and skills, economic and business knowledge, who are suitable for demand-driven procurement and sales of various products and services, and for organizing and managing the commercial activities of small and medium-sized enterprises. They are prepared to continue their studies in a master’s degree.

Program level

Study option

Specialization

Updated: 21.02.2022.