Üzemeltetési hibabejelentő rendszer

Üzemeltetési hibabejelentő rendszer

Tájékoztató az épületekre vonatkozó Hibabejelentő rendszer használatáról.

Az Óbudai Egyetem épületeinek üzemeltetési problémáit egy hibabejelentő rendszeren keresztül intézhetjük hatékonyan.

A bejelentéseket minden esetben az erre a célra bevezetett hibabejelentő rendszerünkön keresztül fogadjuk.

Az alábbi bejelentéseket tudja kezelni a diszpécser

  • Gyors beavatkozást igénylő hibajavítás / elektromos, víz, fűtés, lakatos, asztalos, stb/
  • Takarítási igények, problémák
  • Oktatásban fennakadást okozó gondok (sürgős intézkedés szükséges)

Nem tartoznak a diszpécseri feladatok közé

  • Tervezhető feladatok, igények
  • Felújítási igények
  • Rendezvények előkészítése
  • Portaszolgálati feladatok

Belépés az alkalmazásba

Hibabejelentő rendszer

1. Írja be a megjelenő bejelentkező felületen a következő adatokat:

Projekt kód:

1a3589a5

(ezt az első bejelentkezés után megjegyzi a böngésző)

Felhasználónév: a használt email cím @ előtti része

Jelszó: első bejelentkezéskor a jelszó üres majd ezt követően kell megadni egy új jelszót

2. Kattintson a Bejelentkezés gombra.

Adjon meg egy új jelszót. Az új jelszó használatával tud legközelebb bejelentkezni.

Hibabejelentő részletes útmutató

Frissítve: 2018.03.10.